söndag 2 november 2008

Mall till flask-kort

Har varit en mysig helg, med en lite pyssel och middag hos vänner.

Har dess utom bokat in en julmarknad till att sälja alster på tillsammans med en kompis!! Ska bli jätteroligt.

Jag har även beställt lite nya stämplar!! köpte mig fyra nya fina Magnolia-stämplar :) Ska bli så kul att få hem dem... Hoppas det går fort!

Jag har fått många frågor om mall till Flaskkorten så jag lägger upp min mall här så ni kan ta hem den och göra fina kort ni oxå. Jag kunde inte lägga upp en länk till bilden, hmmm inte så datavan som jag trodde... Så ni får spara bilden och sedan göra den större. Den ska vara 21,5 cm hög och 8,5 cm på det bredaste stället längst ner.

Skriv gärna ett inlägg och länka till något fint kort ni gjort :-D







Pyssla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar