måndag 25 maj 2009

Och vinnaren är......

Ja så var det då dax att redovisa vinnaren i min lilla BlogCandy!!! Men först så vill jag tacka alla er goa tjejer som deltagit i utlottningen. Utan er så är ju blogen meningslös! Så ett STORT STORT TACK, tjejer!!!

För att lotta fram vinnaren har jag använt mig av http://www.random.org/

Och så till vinnaren då...

...........


...........


...........


...........


...........


...........


...........


Nr: 27 JESSICA!!

Ett extra stort grattis till dig! Visst är det väl så att jag redan har din adress? Och ni andra, titta gärna in i hennes blog, även om hon är nybörjare så har hon massa fint att kika på!!

Nu ska jag återgå till min lilla tutorial som jag jobbar på för Handarbetas räkning. Intresserad? Titta in på söndag till Handarbetas blog så får du se!

Over and out!

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!!! Det var ju en jättefin vinst!!! Kul oxå att det gick till en nybörjare :)
    Men nästa ggn hoppas jag på tur.
    Ska bli spännande att se vad du hittar på, du gör ju så fina alster!! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tjoohooooooooo!!
    Himmel vad glad jag blev nu. Smaskens *ler*
    Japp det var jag som köpte dina sjömens hänglar.
    Kramizar i massor

    SvaraRadera
  3. Grattis Jessica! Vad kul att det var en nybörjare som vann! :) Ett stort tack till dig Maria för den här chansen att vinna blogcandyt!
    kramis
    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren. Ser fram mot att se vad du hittar på till Handarbetas blogg. Jag blev inspirerad av ditt rosa kort, så fint och jag prövade på en variant. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack för besök, och söt kommentar, i min blogg <3

    Vilket fantastiskt kort du gjort i inlägget nedan, så fiffigt!!

    Och grattis Jessica, till vinsten!!! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. MIo tack snälla för ett underbart paket, rena julafton idag hihi,
    Vart hittar man de söta pyntnålarna????

    Nu är hänglarna färglagda med min faber castell, kika å se vad du tycker om det duger eller ej haha.
    Kramen påre

    SvaraRadera