torsdag 7 maj 2009

Snart är det dags för träff igen :)

Jodå, på lördag bär det av till västervik för en härlig dag tillsammans med goa vänner och en del nya oxå! Ska pyssla hela dagen, ska bli så kul.

En liten workshop ska jag oxå hålla i, om mina blommor. Lära ut lite tips och trix m.m.

Det är Hanna på Hannas Pysselstuga i Västervik som håller i träffen. En riktigt go tjej som jag lärde känna för inte så länge sen. Men som jag känner att jag gärna blir go vän med. Kram på dig Hanna!!

Sedan har jag fått en AWARD till! Gissa om jag blev glad.





Det är goa Eva som jag inte heller känt så länge men är redan skyldig henne massor... TACK Snälla rara du!! Det var nämligen hon som visade mig MCP-tekniken på OscarsScrappen.

Och jag är så kär i dessa pennor. Ska köpa fler hos Hanna på lördag.

Så nu ska jag hoppa i säng. Har en lång dag i morgon och på lördag lär det ju knappast bli vare sig kortare eller lugnare! Hahaha...

Ses snart Västervik! Here I come!

1 kommentar:

  1. Men vad fuskigt! Så kul att få gå på träff ju! Snart flyttar jag banne mig upp till dig och Lillnettan - ni verkar ju ha hur kul scrapumgänge somhelst! *ler*

    Och en workshop? Nu blir jag ju lite nyfiken - vad är det för blommor du gör?

    Ha de bäst snäckan!
    Kraaam / Angelica

    SvaraRadera