måndag 20 juli 2009

Awards Awards Awards


Jag vill tacka alla goa tjejer som de senaste dagarna har gett mig massa fiiiina awards!!! Det är sååå gulligt av er och jag blir verkligen jätteglad!!!
.
MEN, just nu är det så mycket awarder som cirkulerar och ofta ska man skicka dem vidare till massor med människor. Så just nu har jag AWARD-STOPP hos mig!!! Jag har svårt att variera vem jag ska ge dem till... Och tiden räcker inte till. Tro inte att jag är otacksam, för det är jag inte. Jag blir jätteglad över att ni tänker på mig!!!
.
Om ni tittar till höger så ser ni att jag gjort en liten "blänkare", där jag ber er att lämna mig en kommentar istället för en award! Gillar du den, så varsågod och använd den på din blogg...
.
Så kram på er alla goa tjejer där ute i cyberrymden, ni är alla värda dessa Awarder!!

4 kommentarer:

  1. Och jag som precis gjort ett inlägg på bloggen och gett dig ett par awarder... nåja, jag förstår din tanke, för ofta går awarderna bara runt, runt. Men nu fick du både awarder och en kommentar av mig iaf! :)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Det var läääänge sen jag besökte dig ser jag när jag tittar på dina inlägg! Grattis till KAOS awarden! Den var ju jättefin! Vilka superduperfina LOs du har gjort! alla är lika fina men den blå-gröna var verkligen fin. Jag gillar ju dessa färger mycket!
    Hoppas att du har en härlig sommar!

    Massor med sommarkramar till dig min vän
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej jag håller med dej när det gäller Awarder. Det blir en rundgång och det är mycket roligare med kommentarer. Det är ju inte som man är otacksam men tiden räcker inte till. Jag tycker själv det är kul att skriva en liten kommentar när man ser något man tycker om. Så jag använder gärna din " blänkare" Kram Gertrud

    SvaraRadera
  4. Ingen ide att skicka samma award till dig gissar jag då...? *fniss*
    Men du får en i tankarna istället!
    kram

    SvaraRadera