söndag 20 december 2009

Ett snabbt julkort

Hur ligger ni till i julstöket? Här har vi gjort julgodis idag (nåja äldsta sonen har gjort och jag har tittat på, ryggen orkar inte mer än så), och så har sambon tagit in granen nu ikväll och barnen har pyntat den efter konstens alla regler. Det luktar sååå gott i huset nu :)

Tänkte visa er ett snabbt julkort som jag faktiskt pysslade ihop i fredags. Jag upptäckte att jag missat en vän som så klart skulle ha ett julkort. Så på en halvtimme (!!! Jodå det är sant!!) pysslade jag ihop det här kortet. Och för ovanlighetens skull när jag pysslar snabbt blev jag nöjd, hihi...


Enkelt men stämningsfullt. Jag bara ääälskar min punch som jag har stansat med för bandet. Den är värd sin vikt i guld :)

Insidan blev så här, fördelen med spillbitar är man hittar nya sätt att använda papper på, hihi...
Nu ska jag gå och tjuvsmaka en skinkmacka, för jag kan inte hålla mig!!
Kram
BellaMio

9 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Vad är det för punch du har till bandhålen?? *nyfiken*

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jätttefint julkort!

    Jag vill önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

    kramelikram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Kjempeflott julekort! Nydelig!!
    Ville bare ønske deg en riktig GLEDELIG JUL & ALT GODT FOR DET NYE ÅRET!

    Takk for all inspirasjon i 2009!
    Juleklemmer fra Hanna

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för kortet Mio, jag blev superglad!! God Jul vännen! Kramar Hanna

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt julkort! Du är så duktig!

    Här börjar vi skönja slutet av allt julstök. Tänkte ev. göra en godissort till, har ett golv kvar att torka, granen ska kläs imorgon och sen ska julklapparna slås in...

    Jag önskar dig en riktigt God Jul om vi inte hörs mer innan!!!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. Så snyggt julkort...
    Jag önskar dig en riktig God Jul & ett riktigt Gott Nytt År.

    Kraaaaam Anneli

    SvaraRadera
  8. Jättefint julkort Mio!!

    Hoppas din rygg "kryar" på sig!

    God jul och Gott nytt år
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  9. Underbart kort, och så vill jag önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år.
    Massor med kramar Eva

    SvaraRadera