onsdag 16 december 2009

Julkortsbeställning

Oj så svårt det är att hinna med å uppdatera här!!! Hur hinner ni andra med i dessa juletider? Det är inte det att jag inte skapar, bara det att jag inte hinner med att fota alsterna och lägga upp dem här...

Nåja, igår så kom en vän till mig och hämtade en beställning på sju stycken kort som hon beställt (jippie, min första beställning!!) och dem tänkte jag i alla fall visa för er.

Så klart hade jag ju inte hunnit med att ta kort på dem, så vi la bara upp dem på köksbordet för ett snabbt klick med kameran, så ni får utsäkta den dåliga bilden.


Korten är någorlunda lika, bara lite papper som skiljer.

Det är meningen att man ska ta av bandet och då viker man upp kortet och då är där en liten ficka. I den ska hon stoppa Merci-choklad, mums!! Dessa kort ska min vän ge till sina tjejer som jobbar i hennes kök (hon är kökschef). Så gulligt. Jag hade blivit så glad om min chef hade gett mig något sånt här!!

Nu ska jag sätta mig och pyssla ihop en BIA-almanacka som jag ska ge bort i julklapp! Och den SKA jag hinna fota så ni får se den!!

Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Vilken "fifi" idé...Hel läckert!!!!
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Tjena snygging!

    Wow vad vackra kort - kan tänka mig att din väninna blev nöjd med dem!

    Almanackan är jag grymt nyfiken på så den hoppas jag verkligen att du hinner fota! ;-)
    Inser att jag har hur mycket somhelst att ta igen i bloggvärlden, jisses vad kreativt det är i alla bloggar!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst snäckan!
    Kraaaam// Angelica

    SvaraRadera