söndag 24 januari 2010

Blomswap

Jag har varit med i en blomswap inne på Svensk Scrapbooking. Så roligt det var!!! Det var lite klurigt innan jag kom på vilken typ av blommor jag skulle göra, för jag har aldrig gjort tygblommor förut.

Jag fastnade dock för band, så smidigt... Inget fålla, inget som fransar sig, perfekt! Den rosa/vita som ni ser överst i påsen har jag gjort en liten tutorial på inne hos Pysseltagen, så skynda er dit och kolla :)


Så här såg de andra tjejernas blommor ut, superfiiiina allihopa!!
Det var länge sen jag var med i en swap nu, men jösses sicket pysselsug det ger! Har du inte provat borde du definitivt göra det :)

8 kommentarer:

  1. Swappar är så kul! Brukar alltid haka på födelsedagsswap :)
    Och fiiiina blommor ni gjort! Kul med sån "annorlunda" swap :)

    Hoppas allt är bra!? Filar du på när nästa träff blir? ;)
    Ska du på Rottneträffen?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tjusiga blommor! Kanske skulle testa en swapp ngn gång. Vi ses i morrn´....

    SvaraRadera
  3. Vilken söt blomma du har gjort och en riktigt bra tutorial hos Pysseltagen.Har tänkt att göra mig några blommor men har liksom inte kommit dit ännu. Önskar dig en riktigt skön söndagskväll.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Åh vad mkt fint du skapat sedan sist jag kikade in! =) Har ju haft lite mkt omkring mig senaste tiden som du kanske vet om gu hälsat på hos mig. Men idag är din min bloggardag! *ler*

    Ha en underbar dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  5. Jag har sett dem live hos en av "swapparna" - läckra, som sagt!

    SvaraRadera
  6. Supervackra blommor! En blomswap - det var lite annorlunda. Det verkar kul att vara med i!

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  7. Underbara blommor. Jag har beundrat dina blommor på Pysseltagens blogg. Supersnygga.
    Kram o ha en trevlig helg.
    Petra

    SvaraRadera
  8. Jisses vilka fina blommor! Och din turtorial ska jag genast kika på!

    SvaraRadera