söndag 28 mars 2010

Make & Take med Inkido

I torsdag var vi tre tjejer och en bebis som satte oss i bilen och åkte iväg till Hannas i Västervik. Christian från Inkido skulle nämligen komma dit och ha Make & Take och något sådant för man ju bara inte missa!!!

Vi började med lunch, och sedan lite shoppande innan vi satte oss till bords hos Hanna.


Jag var djupt koncentrerad på att vika rätt, hihi...

Och det här var vad vi fick göra:

En liten wallet!! Visst är den fiiiin?

Tag:en i sin fulla prakt... Finfina stämplar...


Och tar man av den lilla gördeln så kan man vika upp och då finns det massa små fack att stoppa foton och andra roliga saker i.

TACK till Christian från Inkido och Hanna på Hannas Pysselstuga för en härlig stund!!!

Det är söndag i dag, så jag har bloggat ett litet alster hos TINGTURA oxå, kila gärna in dit och kolla, och lämnar du en kommentar oxå så blir jag sååå glad!

12 kommentarer:

  1. Å så snyggt Mio! Hoppas du kan visa hur man gör en sån där...

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Lyckost som bor så nära västervik. Hade gärna varit där. det blev jätte fint. Kankse du kan ha en demo på Oscarsträffen.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Har du gjort några fler sen? Ha ha jag har hjort två stycken, kunde inte hålla mig utan bara var tvungen att sätta fingrarna i pappret så fort jag klev innanför dörren här hemma.

    O just det vem var jag nu igen jo, du vet HON med presentkortet ;)
    Alltså Pia Puma rättare sagt.

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt! Ser fram emot en tutorial ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Men så fint! En sån vill jag göra! o va kul med make and take! Nästa gång vi åker till Västervik MÅSTE jag till Hannas pysselstuga! Kul!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Och vad roligt med en make and take! Jag instämmer med Carola, ser fram emot en tutorial! ;)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. Jättefin!!!

    Och vad ROLIGT ni måste ha haft!!!

    SvaraRadera
  8. Vad snygg den är!

    Apropå skärmaskinen - jag tycker den skär spikrakt - bara man är noga med att lägga pappret kant i kant och kolla både uppe och nere att pappret ligger där den ska så blir det som det ska!

    SvaraRadera
  9. Hej BellaMio mycket fint och trevlig blogg du har :) Kramis

    SvaraRadera
  10. Kjempe flotte ting du lager, og koselig blogg :-)

    SvaraRadera
  11. Så himla fint...kul att åka iväg på sånt :)
    Vill gärna se hur man gör en sådan ;)
    Kram

    Ps: Har lite nyheter...så mail kommer ;) Ds

    SvaraRadera