måndag 3 januari 2011

Mitt första youtube-klipp!!

Idag är det premiär här i bloggen!!! Jag har nämligen lagt upp mitt första klipp på Youtube! Så glad och lite stolt oxå faktiskt....



Vad tycker ni? Jag vill gärna feedback, både positiv och negativ... Bra att veta om man behöver ändra på något till kommande videor :)


Och så här blev kortet som jag skapade med den söta lilla snögubben!


 Vit cardstock som kortbas, ett gammalt mönstrat papper som jag hittade bland mina spillbitar, och ett brett vitt sidenband med en rosett som pricken över i:et...


 Blommorna är gjorde med en dies från Sizzix och en läcker pin.


Små bokstavstickers med 3D-lack på.


Å så den söta snögubben då. Jag har stansat ut den med spellbinders och en lite större scalloped oval i vit cardstock under. På kanten av snögubben har jag lagt en tunn kant med Stickles så det glittrar så fint och små pärlduttar runt den yttre som jag gjort med Paper Pen.


Materiallista finns i Pysseltagens blogg!

Det var allt från mig idag, hoppas ni gillar min video och mitt kort!

4 kommentarer:

  1. Riktigt proffsigt klipp! Har bara positivt att säga och det skrev jag inne hos Pysseltagens blogg. :) Kortet blev så fint, älskar blommorna!

    Skulle vilja boka in mig till Oscarsscrappen om det finns platser kvar, måste bara kolla upp med en eller två tjejer till om de oxå vill haka på och om vi kan samåka, samt checka med sambon! ;) Går det prelboka? Tack oxå för din värmande kommentar i min blogg, jag blev så glad! ♥ Emmeli

    SvaraRadera
  2. Vad läckert det blev. Jätte fint kort och ny idé för hur man använder sina chabloner :)
    Videon var kalas bra!

    SvaraRadera
  3. Kan ju inte se din video...Men kortet var mycket fint.

    SvaraRadera
  4. Jättefin LO och videon var jättebra. Blommorna är verkligen toksnygga....hur gör du dom?

    SvaraRadera