torsdag 7 juli 2011

Fest!!

Igår var det fest hemma hos mig, tjejfest till på köpet :)

Imorgon är det ju min födelsedag och jag brukar bjuda mina goaste vänner på en liten födelsedagsmiddag, det var inte helt lätt att hitta en datum som passade alla, och tyvärr var det en av läckerbitarna som inte kunde komma.


Johanna, Karin, Hanna och Anneth.

Men dessa fyra härliga tjejer kom och hade det mysigt tillsammans med mig!! Vi åt så god mat, grillat som är en stor favorit hos mig, drack goda drinkar och hade superkul med både Singstar och Guitar Hero. Min sista gäst gick hem efter ett, så städandet fick vänta tills idag :)


Dessa härliga tjejer hade så fina presenter med sig till mig, och så klart vill jag ju visa dem för er...


Goa fina Hanna kom med den underbara lyckta!! Visst är den såååå fin? Den passar perfekt på mitt altanbord och så klart tände vi den framåt kvällen igår.



Supergravida och alltid lika vackra Karin kom med dessa läckerheter! Hon vet att jag älskar att duscha med lukta-gotter, så jag fick en superduper mumsig duschcreme som luktar ljuvligt!!! En supersöt spargris, eller kanske man ska säga sparkrokodil, hade hon hittat oxå :) Den är min dotter ganska avundsjuk på kan jag säga, hihi...

Vackert kort och underbar vintage-påse kom hon med.



Fantastisk mysiga Johanna hade lusläst min önskelista och hittat dessa läckerhet som hon gav mig!!! Ett helt stämpelsätt från Timsen och fina stickers och filmstrips, kommer matcha så fint till min SMASH Journal:)



Det här fina kortet hade Johanna oxå knåpat ihop till lilla mig, helt i min stil!! Men kolla in den guldiga blomman längst ner i vänstra hörnet, visst är den såååå fin? Den är virkad i någon sorts metalltråd i tre olika lager. Helt ljuvlig!!


ETT SUPERSTORT TACK MINA GOA VÄNNER FÖR ERA HELT FANTASTISKA GÅVOR, 
JAG ÄR SÅ LYCKLIGT LOTTAD SOM HAR ER SOM MINA VÄNNER!!! 
MIDDAGEN VAR UNDERBAR OCH JAG ÄR SÅ GLAD ATT NI VILLE KOMMA HEM 
OCH DELA DEN MED MIG!!!


8 kommentarer:

  1. Ohh, va finna saker du fått;))) Jätte grattis Mio! Hoppas du får en fantastisk dag imorgon;)

    Kramis Erika

    SvaraRadera
  2. GRATTIS.
    Vilka härliga saker du har fått, mycket avis på stämplarna kan jag erkänna : )

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA:)
    ETT FYRFALLET HURRA FÖR DIG HURRA HURRA HURRA HURRA:) STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG OCH HOPPAS ATT DIN DAG BLIR HELT UNDERBAR:)

    Vilka underbara fina saker du har fått, men är säker på att du är väl värd allt i hop:)
    Goda underbara vänner kan man ALDRIG få för mycket av:)

    Tusen tack för besöket och dina trevliga ord hos mig det uppskattas mycket:)

    Ha det jättebra och önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  4. Oj, rätt dag att kika in på alltså =) GRATTIS på födelsedagen! Vilka goa vänner du verkar ha, det ser ut som ni hade en supermysig kväll. Tack för besöket och kommentaren i min blogg =) Ha en fin födelsedag!

    SvaraRadera
  5. Grattis på din dag! Otroligt vilka fina saker du fått av dina fina vänner ;)
    Hoppas din dag har varit kanon och att du får en bra helg oxå!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jätte grattis till dej, hoppas din dag lir fin.
    men vilka fina presenter du fått.
    kramar till dej och en fortsatt bra kväll

    SvaraRadera