onsdag 14 december 2011

Ett litet kort...

Som jag skrivit tidigare så är jag med i en födelsedagsswapp på Svensk Scrapbooking. I går var det MalinT:s tur att firas! Hon fyller egentligen inte år men hennes månad var redan tagen så hon norpade en annan istället :)

Jag är med på ett samköp till MalinT så det som behövde göras var ett kort! Tror faktiskt att jag skapar bäst under press, hihi...



 Så här blev det!!!

Gillar spetscirkeln som sticker upp, det var en rolig variation som säkert kommer att göra fler gånger :)



 Jag stansade ut en fjäril 3 gånger och lackade ett tjockt lager på den översta och så innan lacken torkade så tryckte jag dit två pärlor.



 Lite blommor och blader måste jag ju så klart ha med oxå, allt utom den vita rosen har jag gjort själv.



 Och insidan fick bli så här, stjärndiesen har jag såååå länge önskat mig och äntligen har jag dem i min ägo!!

5 kommentarer:

  1. Kanonfint!! Gillar texten:)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Gud vilket fint kort! Inte dåligt att få ett sånt på fölsedan!
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Jag fyller år i februari, glöm inte det Mio,
    hoppas du förstår vinken, det är ju ett himmla fint kort att få på sin dag.
    stora kramen till dej

    SvaraRadera
  4. superfint! jag gillar verkligen den underbart söta fjärilen!

    och tack för dina underbara kommentarer på både youtube och i bloggen. Kan ju bara säga att det värmer jätte mycket! Du är en stor inspirationskälla!

    SvaraRadera