torsdag 22 december 2011

Ett och annat...


...julkort har jag i alla fall gjort även om det inte alls är speciellt många!

Dagens julkort visade jag i Pysseltagens blogg i veckan. Som ni säkert märkt är jag ett fan av Tim Holtz och varje år rusar jag ner till datorn varje morgon för att kika på dagens video i hans serie "12 days of christmas".


Det här blev en favorit på en gång, äääälskade tekniken han visade med snögubben och plasten högst upp. Det var jag precis :)



Här är en bättre bild på snöbården högst upp. Den är utstansad i OH-plast och sedan blingad rejält med Stickles. Snyggt och heeeelt i min smak!




 På bakgrundspappret har jag embossat med vittglittrigt embossingpulver och så klistrat dit ett par pluttar oxå.



 Och här är då den coola snögubben! Massor med Rock Candy, Distress Stains och lite dekosar!




 Texten har jag stansat ut och blingat lite extra med den nya Smoochen som finns nu.


Börjar ni bli färdiga inför julen eller sliter ni ert hår och har massor kvar? Här är det ganska färdigt, lite smått kvar bara. Men det blir nog jul ändå :)












1 kommentar:

  1. Jag hörde att du skulle lotta ut den bland alla kommentarer innan klockan 19 idag...

    SvaraRadera