torsdag 15 mars 2012

En rosa dröm

Jag har kommit igång med mina LO's igen, och det är så kul!! Och dottern ääääskar att bläddra i "sitt" album :)

Den här gången blev det en sockersöt, rosa dröm...



Jag började med ett vitt cardstock som jag mistat och duttat med rosa Distress Stain

Jag gjorde det enkelt för mig med 3 mönstrade papperna från Glitz paper pad,a nvände kantstans på en sida och färgade in kanterna lite, klart!




 De nya bokstäverna från Prima är stora favoriter hos mig, skulle gladeligen köpa flera ark av alla färger som finns :)




 Det söta staketet är målat med Crackle Paint och dekorerat med blomblad, blommor och den urgulliga cykeln.




De här söta små kuverten med tags är bruna från början, med det passade ju inte alls in, så jag färgade dem vita, mistade med rosa, stämplade och embossade :) Sen var det bara att knyta ett brett organzaband i tagen. Nu passar de mycket bättre :)



Har ni börjat få vårkänslor ännu? Det har jag!!! 
Vill skapa i härliga, våriga färger och sitta i solen på altanen :)


3 kommentarer:

  1. Ljuvligt vacker!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Otroligt fin!
    Ja, här i Norrland ligger ju snön i drivor, men jag har tjuvstartat våren men nysatta tomatplantor i det soligase fönster jag har!!! Mysigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Man kan verkligen kalla det en "rosa dröm" för det precis vad det är så ljuvligt snyggt och vackert:) En fröjd och njutning för ögat att titta på:)

    Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
    Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
    Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)

    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera