torsdag 29 mars 2012

Rida rida ranka

Jag har verkligen kommit igång med mina LO's igen. Det rivs runt ordentligt bland gamla och nya foton, bläddras bland papper och härjas fritt bland dekorationer. Så kul det är!!

Den här gången visar jag en LO när min dotter tog sig en ridtur. Då fick hon rida tillsammans med söta Johanna efter att hon ramlat av när hästen snavade, nu för tiden riden hon på ridskolan i både trav och galopp! 


Denna gång skapade jag min LO direkt på det mönstrade pappret (with love, BoBunny), oftast är ju papprena så fina att det inte behövs så mycket mer.



Rubriken fick bli med mina favoritbokstäver från Prima i våriga färger. En bit spets och den finfina fotoremsan från Darkroom door.



En äldre blomma från Prima, men jag tycker de är så fina :) Just denna har jag fått i en RAK från någon som jag absolut inte vet vem det är. Men TACK snälla för de underbara blommorna!!




Jag har klippt till små vimplar av en bit spillpapper och färgat kanterna. Sen limmade jag dit en metalldekoration med en pärlplutt på mitten.




Kanterna på fotot har jag först filat, sen smetat på Crackle Paint med fingret och sist färgat kanterna. Ett enkelt sätt att göra något roligt med fotot.



Även här på kanten av fotot har jag vimplarna som jag spritt ut likt en solfjäder.



5 kommentarer:

  1. Åh ett så bra foto och en ursnygg LO! Gillar vimpel-solfjädern! =)

    SvaraRadera
  2. Helt underbar layout! Så fin! Gillar verkligen den där vimpelsolfjädern, det är liftvarning på den!
    KRAAAM till världens finaste Mio! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Säger som dom andra, gillar vimpelsolfjädern även den andra vimpel detaljen. Härlig LO

    SvaraRadera
  4. Vilken helt underbar LO WOW :)
    Du är så himla duktig med rätt val av färger och detaljer så snyggt allt blir tillsammans :) En ren njutning för ögat :)

    Tusen tack gulliga snälla du för dina ord om mina ägg så GLAD jag blev :)

    Ha en riktig bra och trevlig söndag och var rädd om dig :)

    Många STORA KRAMAR från din lilla vän Inger ♥

    SvaraRadera
  5. Så fin LO du gjort!!

    Jag måste oxå komma igång med såna snart..

    Mvh Tina

    SvaraRadera