lördag 1 september 2012

Titta vad jag gjorde förra lördagen

Det här har ingenting alls med pyssel att göra men jag är så otroligt stolt över mig själv så jag vill visa i alla fall :)


Terminens första grej på ridskolan var Working Equitation, och jag bestämde mig för att det var något jag ville prova. Det enda som jag inte var så förtjust i var det yttepytte hindret som fanns med. Men minsann!!! Tro det eller ej, jag hoppade minsann över det! Fleeeera gånger, både i trav och galopp :)

Å nu har jag anmält mig till en liiiiten ridtävling på ridskolan. Det blir väl jag och barnen men vad sjutton, det är ju kul!!

2 kommentarer:

  1. Hästar.. Det är en magisk varelse som doftar gott, gör en glad och man njuter varje minut samt att hästar är nåt av det roligaste!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen
    Så roligt du har haft.... och så duktig du är!
    Det var lääääänge sedan jag satt på en hästrygg, men jag känner det som igår. Hästar är helt underbara djur.
    Så mycket fint du hunnit skapat i sommar... jag har varit riktigt usel på både pyssel och blogg, men hoppas att jag är igång på riktigt snart nu när höstmörkret kommer :) Du får ha det så gott!!! Hoppas vi ses snart :) Kramizar Susanne

    SvaraRadera