onsdag 6 februari 2013

Semlor!!

Jag har fått den stora äran att gästa hos Pysseldags igen. Såååå roligt!! Jag fick 4 finfina stämplar av Ciza (tack!!) att skapa och leka med.

Det första alster jag skapade var ett kort med den fina recept-stämpeln för semlor :)

Det som är så himla bra med digistämplar är ju att man själv kan anpassa storleken på stämpeln till att passa sitt kort.



Den här söta bokdiesen kommer från Marianne design och är inte så himla stor men eftersom det är en digi-stämpeln fick den ju plats :)

Jag stämplade med kaffefläcks-stämpeln över sidorna för att få lite mer liv, å så kan jag ju säga att de flesta av mina kokböcker ser ut ungefär så här, hihihi...



Jag har stansat med en kantstans runt ett av de mönstrade papprena och så färgat alla kanter med grått.



Blommor och blader så klart!


På fredag kommer ett kort till en hästtjej med samma dies här i bloggen!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar